لالایی شیطانی

2010-12-12

حسین علیه السلام وقتی فهمید که قصد کشتنش را دارند برای جلوگیری از شکسته شدن حرمت خانه خدا با ریخته شدن خون ،حج را رها کرد ....  که اگر قرار به قربانی شدن در راه عشق است جایی دیگر ...
خدا حسینش را ،ثار الله را هزینه کرد برای هدایت دلهایی که آوای فطرت را به فراموشی سپرده اند ..
و کوفیان فروختند سر اما را به قیمت دینار  و ما...
ما امروز رضایت دادیم به زیر پا رفتن حکم خدا به قیمت دیدنیک سریال به ظاهر جذاب !! چقدر این روزه بازار کم شدن قیمت ها داغ است !!! چه بر ما گذشته که  به حرمت شکنی و آغاز حرمت شکنی های بزرگتر رضایت داده ایم ؟؟
آوازه خوانی یک زن در تیتراژ پایانی یک سریال در تلویزیون!  به بهانه زنده شدن یاد امام حسین !!
چه شده ؟؟ مگر نه اینکه بردن نام  حسین هر دلی را که بیمار نباشد تکان خواهد داد ؟ پس چه نیاز به تست گرفتن از 50 زن برای خواندن یک لالایی سنتی که نامی هم از حسین (ع) در آن برده نشده است و آغاز راهی است برای حرمت شکنی های بزرگتر !!! و  کاش فقط سکوت بود ! وای بر ما ! وای که کار به تقدیر هم رسیده است !! تقدیر رییس صدا و سیما در جلوی دوربین از یک زن و تشکر که صدای شما دل ها را به یاد حسین می اندازد ‍!!  اگر چنین است که نیست چه بر سر این دل آمده که باید با صدای یک زن کربلایی شود؟؟؟
یا این که هدف وسیله را توجیه خواهد کرد؟؟؟  ما پیرو کدام سیره ایم که اگر سیره اهل بیت علیهم السلام که در هیچ کجای سیره آنها ندیده ایم که وسیله ای را جز به حق به خدمت هدفی قرار داده باشند .. حال چطر می شود به دلسوزی شخصی که در ساخت چنین موسیقی اینچنین اصرار می ورزد باور کرد و مطمئن بود از به کار نبردن نکته های انحرافی در لا به لای گفتگوها و صحنه های فیلم؟!!
مختار از این غفلت و جا ماندن  و این که بعد از به نیزه رفتن سر حسین سر رسید ،پشیمان و تواب بود .. پس چرا ما با دیدن این فیلم بی اعتنایی به حکم خداوند برایمان عادی شود و رضایت دهیم یه تنهایی علی ؟!..........

0 comments:

Post a Comment

طراحی شده توسط Qwilm!. ترجمه شده به زبان فارسی مجتبی ستوده