از ياد رفته ها ... كم رنگ شده ها...

2010-11-15


وقتي حرف از بد حجابي و بي عفتي  ميشه از خيلي از جهات مورد توجه قرار مي گيره  اما چيزي كه اين وسط بيشتر از همه به چشم مي خوره اينه كه از آثار دنياييش گفته ميشه ...
اين كه باعث تضعيف  شخصيت تو جامعه ميشه،باعث سست شدن خونواده ها ميشه، ميل به ازدواج كم ميشه و ... همين ..
خوب يه نفر ميتونه بگه به من چه ، خونواده اي كه قراره با يه بدحجابي من سست بشه همون بهترفرو بپاشه بهتره يا بگه منم حق دارم كي حرف از خونواده ميزنه مهم اينه كه آدما از تنهايي در بيان ، لذتش رو ببرن و.. خلاصه نفس انسان خيلي سركشه هر چي بگي جوابت رو ميده ..
نه تنها تو مسئله حجاب ،تو خيلي چيزها ، مسائل خانوادگي و روانشناسي و..هم اينطوري شده.
انگار يه عده براي جذب حداكثري واسه اينكه همه پاي حرفاشون بشينن خدا رو از كلامشون حذف كردن...
انگار اين وسط خدايي وجود نداره ، كسي از خدا و نظرش حرف نميزنه، كسي كاري با اين كه اون دنيايي هم هست نداره  هيچ كس نيست بگه حرف خداست كه داره زير پا گذاشته ميشه ، اين كه شايد خونواده ظاهرا پابرجا باشه و به جدايي نرسه اما پايه هاش از درون مستحكم نيست ، زندگي كه توش خدا نباشه بركت نداره ،آرامش واقعي توش نيست...
يه نفر با بد حجابيش ، با يه رفتاري كه توش متانت نيست، با يه بي دقتي تو حرف زدن ، ممكنه ذهن يكي رو درگير خودش كنه و همه ميدونيم اين ذهن ديگه جايي براي خدا نداره و وقتي كسي يه آدم رو از خداش جدا ميكنه زندگي ابدش (نه زندگي دنياش رو)، ازش بگيره خدا بدجوري به غضب مياد و به زمينش ميزنه ، ابدي براش نميذاره، چه عذابي در انتظارشه ...
به زن ميگه من رسالت پرورش روح   آدمايي رو كه آفريدم و از روح  خودم بهش دادم رو روي دوشت گذاشتم كه اونا رو به من برسوني ..        تو براي وصل كردن آمدي     ني براي فصل كردن آمدي
رسالتت اين بود كه با نهايت خودخواهي ،براي خوشي يه لحظه ت بنده هام رو ازم دور كني؟؟!؟؟خونواده اي رو كه مي توتست پرورش دهنده بچه هايي باشه كه به اوج تعالي، به من برسن ازم گرفتي ... من ارحم الراحمين هستم اما غيور هم هستم و ازت نميگذرم ، حال من بگذرم ، چطور مي توني اين همه آدم رو پيدا كني و بخواي با اينكه سعادت ابديشون رو ازشون گرفتي ببخشنت ؟؟ خدات شده هواي نفست ! ديگه ازم انتظاري نداشته باش، دو روز دنيا رو خوش باش ، اما بدون عذاب ابدي در انتظارته...   

0 comments:

Post a Comment

طراحی شده توسط Qwilm!. ترجمه شده به زبان فارسی مجتبی ستوده